Saturday, June 9, 2007

Tiden går...

Og snart skal vi flytte!
Er I tovlige hvor jeg glæder mig!
Al papir/penge-nusseriet er sat i stand! og det hang altsammen så smukt sammen at vi kan sidde til samme billige terminsydelse og stadig få en fin sjat i hånden til møbler og og og og vigtigst af alt!

3 x IVF- forsøg
-Eller 5 ØKØ-IVF (men mon dog jeg er "god nok" til det? )
Så ærlig talt, midt i den dejlige sommer så rocker og ruller det hele så dejligt!
-endda så dejligt at det ikke er helt let at samle tankerne om forestående eksamener!
-men de skal klares inden andet sættes i værk! -Basta! (ØV)
Tankerne er mange og hånden på hjertet! så er vi totalt kuldrede... men mere om det altsammen en anden god gang... ellers løber det af med mig... og idag SKAL jeg altså ha´læst!

1 comment:

Anonymous said...

Sikke det går hjemme hos jer :-)

Tillykke med huskøb og de ekstra penge til IVF!
Dejligt at så meget pludselig flasker sig :)

Og jeg vil godt høre mere om det der kuldrede noget *GF*