Monday, June 18, 2007

Little Sucker!


Hils på vores nye familiemedlem!

Egentlig havde vi en fin stærk GERNI-støvsuger...sådan en uden pose der kan klare alt!.... Men den er KÆMPE! -ja nærmest stor som en olietønde! -og altså på mit fine nye plankegulv (i mit nye hus) der kan jeg jo ikke have sådan et skrummel skramlende rundt og ridse på gulvet....veeeel?!

Desuden er sugevnen ikke hvad den har været...! Mange mange millioner af små hundehår har vidst gjort sit!


Så i den kære Blå avis fandt vi en støvsuger...ganske ny og fin... lille og fix, med store stabile bløde hjul! -og justerbart ergonomisk skaft (jojo, man er vel en anelse skadet)
En Phillips-bandit ! -er den lige fræk, eller hva!!!?

Jeg har døbt den Little Sucker!
-for den suuuuger -som en drøm!
Tror jeg vil sove med den i nat ;o)


P.S. Købte den i øvrigt af en meget ung autonomlignende fyr.... -Bofællesskabet havde fået den som en slags indflyttergave...men en havde en støvsuger i forvejen, og den var jo god nok...og den her nye ville de nok kunne få flere penge for :oD
Haha! Så husk! hvis du giver din autonome nevø en støvsuger i indflyttergave, så sælger han den nok til en østjydsk husmor -til SPOTPRIS! haha!

P.P.S ik i øvrigt også 4 poser og 3 flasker rengøringsmiddel med i købet ;o)

4 comments:

Anonymous said...

Det lyder som en fin handel. Jeg vil dog varmt anbefale en "Roomba" fra iRobots. Den suger gulvene rene, ganske af sig selv, mens jeg så kan bruge tiden på at lave lækre retter til skole-kom-sammen. *G*

Amor said...

really!?
Jeg trode ikke de kunne noget som helst de dersens selvkørene!

hm hm...

-Eller man kunne også bare lave nogeet andet, ikk?

Anonymous said...

Jeg er også syg for en selvkørende. Men jeg troede at de var hårde ved møblerne..? Den ser elles smart ud den nye sucker!

Vibstjert said...

Tillykke med det nye dyr!

Selvfølgelig levede jeg ikke kun af vand og brød, men ingen raffinerede kulhydrater, masser af fisk og kylling og grønt og frugt, og urtetheer i spandevis. Det er fordi, at til trods for jeg er meget tynd, har jeg en seriøs alt-sødt-spisende-sukkersød tand!-Hvilket jo altså også resulterer i svamp i underlivet-undskyld mig-men den er god nok-som nærmest ikke er til at komme af med. Og så tænkte jeg, at både lille Vincent og jeg selv ville have yderst godt af en pause, for derefter at kunne vende tilbage, til at nyde søde sager lørdag foran flimmeren, eller ved særlige lejligheder, men det var åbenbart lidt for tidligt for mig!
Engang alkoholiker, altid alkoholiker?

Hvad angår spaen, så var vi altså på Comwells spa i Snekkersten, det er en hotelkæde, som også driver spa. Du kan gå ind på comwell.dk/com og tjekke det ud og få tilsendt brochure-tror måske lige de har åbnet et spasted i Jylland, men hold mig ikke oppe på det. Jeg har nogle forskellige navne på spasteder i Jylland, du kan gå ind og tjekke ud, jeg har ikke selv været andre steder end på Sjælland og i Indien og Thailand, men her kommer navnene:
Den syvende himmel, Frederikshavn.
Embrace, Århus.
Helle Thorup Spa, Århus.
Ruths Wellness, Gammel Skagen.
Romulus, Skallerup Klit Feriecenter, Hjørring.
Visage, Kolding.

Vores spa bestod af en dagspa, med lækker morgenmad, udlevering af lækre morgenkåber, håndklæder, sko mv, lækre omklædningsfaciliteter, med alt af cremer og vask. Så kunne man bruge alle faciliteterne på stedet, solterasser, boblebad, svømmehal, træningshal, deltage i holdaktiviteter, a la yoga, pilates mv. Lækker, sund og nærende frokost, pejse og afslapningslokaler, med theer, kolde juicer, frugt og nødder, og oven i var der en spabehandling med. Jeg fik en lækker ansigts og skuldermassage. F fik bodyscrub og urte-massagekarbad. Alt det for et sted ml 600 og 700 kr. Desuden kan man vælge alle mulige behandlinger til, F fik også en helkropsmassage i 65 min. Det var virkelig skønt. Tjek det ud.