Friday, June 22, 2007

Sjælen med!?

Frøkenhat spørger i sidste indlæg: "Hvordan har sjælen det med projektet?"
Og det glemte jeg jo helt at fortælle.....selvom det faktisk er det vigtigste af det hele!
For, for første gang nogensinde går alt, alt, ALT op i den smukkeste enhed!
-Vi har pengene, kvit og frit stående på en konto...ingen handel ingen gæld!
-Vi har tiden! sommerferie!, så bliver jeg skidtmas af hormonerne, eller umulig, går det osse!
-Dennis er vild i varmen! -synes det er spændende! og er overbevist om at han blir´far igen!
-Jeg er vild i varmen! -lidt mere realistisk end Dennis...men drømmen er klar og lyserød!
-Anne er sågår vild i varmen! -har sagt at hun vil spare sammen til sygehushjælp!!!! (Vi har nu alligevel valgt at gøre det bag ryggen på hende...tror jeg nok)
-Det passer med at jeg starter nedregulering inden vi flytter! -så kan jeg gå og smiffe i tiden i min svigermors hus (understreger...hun er IKKE hjemme ;o) )
og 3 dage efter vi er flyttet ind starter opturen....måske, det vides jo ikke 100% -men ihvertfald ikke før...
3 dage efter jeg har fået startet Anne i den nye skole skal der forhåbentligt æg ud! og så skal der forhåbentligt også et op! -og ja.... så har jeg 1½ uge at gå hjemme og ruge mig fuldstændig lam i roen i ;o)

Det er perfekt! -Ikke stressende! -men dejligt med noget der får tiden til at gå godt!

2 comments:

Frøkenhat said...

Det lyder bare godt. Så er det bare i gang!

Signe og Jan said...

Uh hvor spændende Gitte