Saturday, June 9, 2007

Liiiige om lidt!


-er bare ikke helt godt nok når vi taler om det med solcreme-indsmøring....-nej!
Heldigvis er det kun et svagt rosa skær der hviler på mine skuldre...
Og nu er jeg gået ind og har påført mig 2 gange faktor 20... altså to gange forståes, og det har fået lov til at tørre ind mens frokost blev fortærret (her foran skærmen)

Og selvom det allerbedste nok ville være at blive inde til efter 15-16 tiden....
sååååååååååå trækker det altså voldsomt i mig! -jeg læser altså bedst gennem solbrillen med bladenes susen for ørene!


Hvorfor er alt det der er så dejligt også så skide farligt!?

5 comments:

Anonymous said...

Er det din flade mave...? For så er jeg seriøst jaloux på den ikke så pæne måde... grrrr....

:-O
Søs

Spirren said...

hvor godt med de ekstra penge til de 3-5 forsøg:-)
Det er jo det du hele tiden har sagt, miraklerne skulle nok komme ......

Amor said...

haha, nej det er slet slet ikke min mavse! -min er jo fuld af ar! og har også en jævn fordeling af blæver!!!!

Anonymous said...

Så er jeg mere rolig;-)
Søs

Anonymous said...

Jeg kan ikke prale af det svage rosa... Mine skuldre er meget sure på mig - på 2.dagen nu. Men så kan man lære det, kan man!

God eksamenslæsning! (Det burde jeg også, når jeg kommer hjem fra arbejde)