Wednesday, June 27, 2007

Kolde fødder!

uha ja!
for det er godt nok slet ikke sommer her i min lille landsby!


....men det er slet ikke som sådan jeg mener det!
Annepigen er såmænd så småt ved at få kolde fødder!!!
Indtil nu har hun været glad og positiv omkring det at skulle flytte og dermed også flytte skole!
Jeg ved at det er 100% helt naturligt og at der ikke er mere i det end noget usikkerhed og tristhed over ikke at skulle være hos de gode gamle kammerater!
-Det forstår jeg SÅ godt!!!

Men alligevel er det en ubehagelig følelse! -at skulle tvinge sit barn ud i dette... bare fordi!
Og på den anden side ved jeg jo også at man lige netop bliver stærk af sådanne oplevelser i livet (i begrænsede mængder).... Hun har bare ALID kunnet færdes i meget kendte omgivelser!....

Så da hun for en halv time siden sagde at hun ikke "havde tid idag" til at være med til at skrive et "god sommerferiebrev til de nye klassekammerater"........ ja så stak det altså! -lige der i hjertet!

2 comments:

Frøkenhat said...

Åh det lille pus. Det må være hårdt, når man træffer nogle valg, som føles rigtige, men som alligevel gør ondt på de små i en overgang...

Anonymous said...

Åh ja endnu en i rutchebanen, hey altså hvor er jeg spændt her på sidelinjen :-)