Thursday, June 21, 2007

IVF 1 -de indledende øvelser!

SÅ! for filan!
Nu har jeg meldt mig til IVF hos Maigaard.
Egentlig var det planen at skulle rundt og tale med de 3 forskellige klinikker der var i Århus... men altså man har jo nettet, og det er jo stort set det samme de tilbyder.
Og eftersom jeg har valgt ØKO-IVF fra, så var det jo hovedsageligt et spørgsmål om kemi og sådan... Og altså jeg har hørt så meget godt om Maigaard, de har svaret pænt og hurtigt på mine mails, været søde at tale med i telefon osv. -og så tiltaler det mig at dette udelukkende er en fertilitetsklinik... altså ikke en afdeling på et privat hospital eller noget...
Så jeg valgte... hjemmefra i sofaen!
Skal til opstartssamtale og scanning på 21 dagen, tadaaaaa, altså i dette tilfælde mandag d. 9/7.

To do-listen indtil da:
1. Hente journal på sygehuset i Randers.
2. Sætte bortrejst mand ind i planerne ;o)

5 comments:

Frøkenhat said...

Uh hvor spændende! Hvordan har sjælen det med projektet?

Og er det absolut nødvendigt at sætte bortrejst mand ind i planerne...;-)

Vibstjert said...

Først og fremmest; er I begyndt at pakke, og hvad er det blevet til, skal I bo i campingvogn hos farmor, de første 14 dage?Og hvordan går det med eksamenslæsningen, er du ved at være klar?

Jeg tror, vi alle sammen har sådan nogle laster(som med mælken), som bare må føres ud når vi er alene..
Min største last, når farmand er bortrejst, er at spise i sengen med Viggo, og sidde og krumme og læse bøger, det synes F er meget ulækkert!

Tænk at du kan overkomme, at opstarte IVF, med eksamen, flytning og tilpasning til nyt sted. Men måske er det netop, i sådan situationer, man skal gøre det, så det ikke kommer til at fylde alt for meget rent mentalt, eller hvad?

Anonymous said...

Woohoo - det er superspændende Gitte-mor... og når nu du bliver gravid om lidt - så skal du bare se din krop forandre sig... for nu er du blevet ældre... he he...

:-) Søs

Anonymous said...

Skynd dig at komme igang - så kan vi være gravide sammen [drømmer]

Anonymous said...

behovet for at se:)