Thursday, June 14, 2007

Takket være

Dette tryllemiddel er jeg slet ikke så bleg som jeg normalt er på denne tid af året!
Normalt har jeg enormt dårlig erfaring med selvbrunende cremer!!! -men den her kan selv jeg finde ud af at bruge uden a blive orange, få "beskidte" hænder eller plamager...

effekten er meget lille, men hvis man rigtig vil gå til den kan mana jo bare smøre det oftere... jeg supplerer også op med naturlig sol...dog i moderate mængder, med solcreme osv.


Så jeg er vældig tilfreds! -den skal helt sikkert bo i mit badeværelsesskab fra nu af!


P.S. jeg får ikke procenter!

5 comments:

Anonymous said...

Puha - den har jeg også købt - og smidt ud igen efter få ganges brug. Den stinker! Og klistrer! Den er generelt bare super ulækker - jeg kunne kradse lange "pølser" af min hud efter brug, fordi den ikke trængte ind i huden, den lagde sig bare som et klistret lag udenpå.

Men jeg blev pænt gylden af den - det skal den dog have :o)

Så nu har jeg købt Doves summer glow, og den dufter meget bedre og er ikke nær så klistret, og så får man guldglimmer på kroppen af den :o)

men det er da dejligt at du kan lide Matas udgave. Og så er den billig!

/Smilja

Ps. Jeg er ikke lønnet for denne kommentar ;o)

Amor said...

Haha!
Måske har det noget med huden at gøre? -Sidste jeg prøvede fra Natusan...og den var som Honning (på den ikke fede måde)
men denneher suuuger ind så hurtigt at jeg bare lige kan børste tænder og smutte i seng!

-Men glimmer er jo egentlig en dejlig ting!

Anonymous said...

Ja, glimmer er dejligt, men det er hurtigt-absorberende nu også i denne sammenhæng ;o)

Det er klamt at føle man har et klistret lag uden på kroppen - specielt i de dage hvor man svedte tran pga. varmen. Der syntes jeg at selv solcreme af den tynde slags, var klamt.

Måske er jeg langsomt-absorberende? Noget kunne godt tyde på det - især når jeg tænker på eksamenslæsning og forståelsen af denne *G*.

Amor said...

Hvis det er det,det handler om... altså eksamenslæsning og forståelse, så er jeg så ekstremt langsomt obserberende...hvis ikke nærmest immun, ja at man burde brække sig over det...

skal op på næste fredag og jeg har nået ca. 1/8 del af pensum.... måske 1/7
.... men det jeg har nået har jeg slligevel ikke absorberet...så jeg ved ikke om det tæller?

Anonymous said...

Okay, vi kan så blive enige om, at vi begge er langsomt absorberende i eksamenssammenhæng, og du er hurtigt absorberende i creme sammenhæng ;o)

Jeg er langsom på begge punkter, til gengæld kan jeg faktisk suge hurtigt hvis bare jeg får taget mig sammen. Og her taler jeg så eksamenslæsning...

I morgen tager jeg mig sammen....i morgen, efter morgenmaden...og badet...og støvsugningen...og frokost med veninder på café. Men SÅ tager jeg mig også sammen! Tror jeg nok....