Tuesday, June 19, 2007

Græsenke!

Åh Snøft!
I Lørdags tog min mand afsted, med kursen mod Grækenland!
-der skal han holde "ferie" med 7 gutter, i alderen 16-19 år, fra en døgnintitutuion som han (min mand) arbejder sådan lidt freelance på ;o) .
Det er virkelig en fed chance han der har fået, ikke mindst for en oplevelse, men også ifht. til karriere, da det er det felt han brænder for at arbejde inden for. Desuden er det også på denne institution han skal have sit sidste praktikophold på, om et par måneder, så det er jo alletiders at han lærer drengene at kende under disse skønne forhold, og også får rig mulighed for at få sat den berømte skelpæl ;o)

Ak ja!!! -men her tilbage er vi så, tøsen og jeg!
og vi saaaaaaaaaaaavner ham!
Jeg har brugt det meste af dagen på at have lidt ondt af mig selv! -altså 14 dage!!!!! det er dælme lang tid!!! (hold op hvor bruger jeg mange udråbstegn)

Men på med happy face!
-det er jo super godt altsammen, og sikkert også pisse sundt og alt muligt (wawawaaah!)


10. GODE ting ved at være græsenke i 14 dage:
  1. Jeg læser til eksamen...og det er fjong at være et´forstyrrende element mindre ;o)
  2. Jeg har fuld rådighed over bilen 24 timer i døgnet
  3. Jeg bestemmer egenrådigt over fjernbetjeningen efter 19.30 (well....vi har så to kanaler at zappe imellem...så)
  4. Ingen brokker sig over at jeg glemmer at slukke lyset på badeværelset.
  5. Kærligheds-savne-smsérne!!!
  6. Jeg har ALT det varme vand for mig selv i brusebadet om morgenen
  7. Jeg kan drikke af mælkekartonen (yep! det er klamt, men det hører sig til når man er alene hjemme!)
  8. Jeg kan tilfredsstille min datter med koldskål m. hindbær 3 aftner i træk!
  9. Jeg kan ligge i ske med min datter! (det ser hun som en suveræn bonus!)
  10. . øøøøøøh.... nu er der kun 11 dage igen...."Kun"!?

7 comments:

Frøkenhat said...

11. Når han kommer hjem igen, synes du, han er jordens dejligste mand og har glemt alle de småting, som han irriterer dig med i dagligdagen. Og så kan I gå og flirte nyforelskede med hinanden de næste dage...

Amor said...

Og så glæder jeg mig bare endnu mere!!! aaaargh! 10 dage igen!


kom, 12. anyone!

Anonymous said...

Der er ikke noget galt med at drikke af mälkekartonen!!

Amor said...

jov hvis man deler mælk med nogen ;o)

-men D. drikker jo egentlig aldrig mælk?

hmmmm...

(Anne og jeg har hver vores....og jeg gør det KUN når hun ikke kigger ;o) )

Amor said...

Frøkenhat:
Jeg synes allerede at han er jordens dejligste mand!!!
snøft

Frøkenhat said...

Nå, men så stryger vi punkt nummer 11 igen og går direkte til nummer 12: Du kan brede dig i hele dobbeltsengen og stjæle alle de dyner, du vil, uden at møde modstand...

Amor said...

Duer heller ikke.....
for det er jo netop det som Anne gør når jeg vimser i seng... så når jeg lige får mffet hende på plads, kan jeg med nød lige få klemt et ben ind under en af hendes (vores) 3 dyner
-af selv samme årsag har jeg sågar fundet et ultra sexede flonel-nattøj frem!

;o)

Men det er da nu ogeså hyggeligt alligevel!