Monday, May 28, 2007

Inspiration søges!

Nu skal jeg altså ha´mig en ny mobiltelefon
.... Nu er jeg efterhånden der hvor jeg har fået nok af at den gamle lissom bare lever sit eget liv
*grrrrrrrr*
Idag har den så lige slettet ALT hvad jeg har skrevet i kalenderen!!! -hvor fedt er det ikke!?

Nå men....
jeg ØNSKER mig en telefon der gerne er suuuuper fin og feminin!
Kamera må den da gerne ha´men det er ikke et must...
Det er så tilgengæld BLUETOOTH ! -for den skal kunne tale sammen med Håndfri-systemet i bilen...

Og så er jeg altså vældig afhængig af at den har en god kalender-funktion!

Det var bare det! -hvilken en skal jeg vælge?
-Hvis tilbuddet er OK, er det ligegyldigt om den er sim-låst...

2 comments:

Vibstjert said...

Ved intet om mobiltelefoner, arver altid Fs. Den sidste er den der D&G guld-mobil fra motorolla, den er lige lovlig bling-bling, men er god, dog havde jeg en K800i fra sony ericsson inden, og går stadig ind imellem tilbage til den, den er lidt bastand i det, men har et fantastisk kamera, god lyd og gode taster.

Tak for opfølgning på spørgsmål, nogen gange blir man jo lidt nysgerrig..

Og sikke en dejlig stemningsrapport fra forleden.
God uge.

Anonymous said...

Jeg ønsker mig en Nokia N80, men det er ikke specielt feminin... Jo, måske i bronze? Men jeg har endnu ikke set den så meget på tilbud, at jeg har købt...