Monday, May 7, 2007

Gab!

Shit, jeg er ved at blive gammel!

Sikke en weekend!...ahrrmm...ferie!?
Torsdag kørte vi ned til min mor, fredag var vi til konfirmation hele dagen...ja hele aftenen, for pludeslig forvandlede det sig til noget der mindede om et øl-smagningsarrangement! mmmmm!
Lørdag stod den på venner til Brunch, shopping, og herefter tøsefest med en flok skønjomfruer i Silkeborg (tak for sidst!)
såååå igen blev klokken pænt over midnat inden bilen drejede ind i indkørslen og sengen var sidste pkt. på dagsordnen....
oooog søndag, så vi så lige endnu et (udueligt) hus...var hos svigerfar.... og spiste aftensmad med venner som ikke havde været på "fastlandet" i årevis.....
så ja...rent faktisk var det mandag inden hovedet ramte hovedpuden...


Sikke en weekend! dejlige menneskers selskab! dejlig mad og solskin er lige præcis hvad den har været fuld af...

men hold da op hvor er jeg træt!!!!!
det er helt vildt! faktisk er jeg så træt at jeg idag flere gange har overvejet at snuppe en lur i et frikvarter på skolens toilet...jeg gjorde det ikke, -det ville dog være for ynkeligt....

I aften har jeg lige opdaget at jeg skaltil sådan noget demo-noget.... -det har været aflyst mange gange..og nu vil jeg egentlig bare gerne ha´det overstået...selv om jeg i virkeligheden ikke rigtig gider sådan noget...som i overhovedet!
....håber der er kage!

3 comments:

Anonymous said...

Bare du nu ikke bliver bondefanget!

Vibstjert said...

Lyder nu som en helt befriende, og inden man får børn-agtig weekend!

Amor said...

Vibs. Men 3/4 af weekenden var med barnet! -men hun er heldigvis vant til at flyve en gang i mellem ;o)

Rikke: Bare rolig! aldrig i livet om jeg tror på sådan noget fis... og hvis jeg troede, gad jeg sgu ikke alligevel...
næææh, jeg er nok lidt gammeldags men tror på at man som alle andre selv må uddanne og arbejde sig frem til rigdom...
-hmmm...hvoffor var det så jeg valgte ergoterapi...he! nåmen penge er jo heller ikke alt...

Der var forresten kage... og så købte jeg en ansigtspleje-serie... det har jeg aldrig haft før.... men jeg kunne tåle den (er ultra sart i fjæset) så jeg støttede alligevel den latterlige forretning...hmm!