Monday, May 21, 2007

Nååååeh ja

Jeg havde jo helt glemt at smide en seddel om hvor jeg var....undkyld
hvis nogen har savnet mig ;o)

Men altså jeg har været i Norge! Dejlig dejlig tur med familien om 22 andre... -det var med dykkerklubben med div. påhæng!
Smadder hyggeligt!

Faktisk præcis hvad jeg trængte til sådan helt ind i knoglerne!
Onsdag skrev vi forresten også lige under på et huskøb!

-det er stor....og med Norgesturen oveni ...og et næææsten færdigt projekt til aflevering på torsdag, så er jeg faktisk så småt ved at samle mig til at blive et helt menneske igen

-men mere om det en anden gang!

4 comments:

Frøkenhat said...

Velkommen hjem - og tillykke med huskøbet. Får vi lov at se slottet? :-)

Vibstjert said...

Du har da gang i den. Glæder mig til at høre (eller se?) nærmere til det nye hus, håber det er et med god mavefornemmelse?

Anonymous said...

Tillykke med slottet, ja vi vil se billeder vil vi:-)

Vibstjert said...

Kære Gitte.
Tak for de fine ord på min side, blev helt utrolig glad, over din fine opbakning. I piger herinde er simpelthen, så søde og omsorgsfulde.

Jeg havde egentlig termin d. 3 aug, men med planlagt kejsersnit bliver det 14 dage før, og efter jordemoderens udsagn og egen følelse kunne det snildt blive ca en måned før, altså omkring starten af juli, men nu må vi se.
Ka du så smide et billede af det nye casa?