Wednesday, May 9, 2007

Stram op!

for hælved, Gitte! Stram op!

som sagt har der været drøn på i weekenden.... mandag var jeg hjemme kl 22.30,
og igår blev den også 22.30 inden jeg var hjemme....
suk!
Egentlig er jeg sjældent så travl...men når der er noget så hober det sig altid op!

I morges afleverede jeg Anne i skolen...sådan lige i samme sekund som det ringede ind... og selvfølgelig havde vi (jeg!) glemt både gymnastik-tøj og Mille, til legetøjsdag!!!

Grrrr.... så jeg susede hjem efter det...og Anne fik i lynets hast sit gym-tøj på og kunne rende op til resten af klassen og være med.... Mille blev sat hen på hendes plads i klassen...
så egnetlig gik det jo alligevel!

Herhjemme roder huset!
Ikke mere rent tøj i skabene!
Lektierne ligger i bunker! (sådan føles det ihvertfald!)
og listen over hængepartier er lang!
lang lang lang!

Sååååå....
jeg vil starte fra en ende af...
skulle ha´været til Messe idag, men det kunne ikke lige hænge sammen med at Anne også skulle ha´lavet en pustetest v. lægen.... og jeg kan mærke at den ikke skal udskydes!!!

sååå...
Nu strammer man op!
så der kan blive slappet lidt af!

-fik jeg i øvrigt sagt at jeg er sådan en der aldrig stresser....

:o/

2 comments:

Anonymous said...

Stres hvad er det, det kan man da ikke få, med alle dine gøremål og fart:-)


Spiren

Frøkenhat said...

Det er drønhårdt, når man er inde i sådan en periode, hvor alting flyder, og man halter efter.
Men du har ret - der er ikke andet at gøre end at begynde fra en ende af. Med én ting ad gangen - og helst de vigtigste ting først. God arbejdslyst! ;-)