Thursday, May 24, 2007

Rundstyk!


Eiiih!

sikke sløset jeg er for tiden!


Det er bare lidt lissom min hjerne står i tomgang, samtidig med at jeg gerne lige vil ha´ordnet en masse ting.... og så siger det jo sig selv at så kommer selv de små ting til at kræve en masse energi!


Men nu er der stort set heller ikke flere punkter på "to do sedlen" -projektet er ligeledes afleveret.... så nu er der egentlig ikke så meget at komme efter de næste par måneder... så er der vidst ro og fred, til at få læst til eksamen, og efter det, til at få pakket.


På næste fredag skal vi over at besøge Annes nye skole...jeg har aftalt med hende (Anne) at jeg tager med om morgenen og så bliver hun der selv resten af dagen. Det er en heldagsskole, så vi glæder os meget til at se hvordan det fungerer.

Fritteren har vi også en aftale med at vi skal over at besøge på et tidspunkt!

Det er drønspændende!!!

Og ellers flyver div. papirer rundt mellem os, banken, advokaten og ejendomsmægleren.... på onsdag har vi bestilt tid til en snak med banken... bare lige for at få lidt overblik!


Nå men det var det hus, vi kom fra....

det er på billedet ;o)

Og det er lækkert! 100% nymalet inde, som udvendigt, købt med gardiner og brænde i brændeskuret.... så det er jo dejligt lige til at smutte ud og købe nogle nye møbler og så ellers bare rykke ind...


:o)

5 comments:

Jette said...

jeg glæder mig til at se det nye hus når vi skal til træf,

jeg er sikker på at deter et godt hus at feste i

Jette

Amor said...

garantrissert det er det bedste party-hus i hele midtjylland! ;oD

Vibstjert said...

Ih altså, hvor er det et fint hus-lækkert at alt er klart til indryk. Stort tillykke, og hvornår er det så i flytter? Og hvad er en heldagsskole? Og hvor langt er du med studiet, og får du ikke to måneders lækker sommerferie i juli og august, som fys, og sygepleje og div ligende skoler i Kbh? Ja undskyld mig alle spørgsmålene, blev lige lidt nysgerrig! God weekend.

Frøkenhat said...

Mange tak for billedet! :-) Det ser rigtig fint ud - meget nydeligt og velholdt?!

Anonymous said...

Tillykke med det nye hus.

Håber det ellers går godt, får jo desværre ikke svar på sms´ser.

Knus Henriette