Thursday, April 3, 2008

36+4


igår!

var ved jordemor
alt i skøn orden!
Blodtryk 111/71
Urin: aldeles uden stads
hjertelyd fin osv. osv.

Hun skønnede ham til at veje 2800g. (det er altså en STOR baby i mine øjne!!! -Anne vejede 2730 v. fødslen... til termin)
dvs. at siden sidst (for 3 uger siden) har han taget 500g. på.... sårn cirka!

Men det følses bestemt også som om han, SvampeBob firkant, trivedes i bedste velgående!
meget meget aktiv... sådan ca. hele vejen rundt... så har man små arme ned i hofteskålen... headbanging i bækkenringen, fødder oppe under ribbenen... eller i lungerne ... puuuust! en numse på den ene side af maven og step-dans på maveskindet i den anden side... sommetider gerne det hele på en gang!
-måske har han Damp!?

men det er dejligt!!!
selvom jeg glæder mig helt vildt, så tror jeg altså jeg kommer til at savne ham derinde (helt for mig selv -egotrip hæhæ! )

bagefter var jeg i Føtex!
-7 par Stinne MAXI-trusser (gudskelov i sorte) - skal jo ha´noget blødt der går Ooooop-over til bagefter kejsersnittet!
-en kone pyjamas... (også dejlig høj talje i buksen og knapper i blusen... ammevenligt ikk!)
-og så et par strømpebukser i kingsize til brylluppet på lørdag (gider altså ikke købe et par rigtige ventestrømpebukser -til en gang... og jeg er jo alligevel på toilettet ca. 1 gang i timen, så må jeg ordne "ålene" der :o) )
-følte mig lidt gammel, der bagved min indkøbsvogn... godt jeg ikke mødte nogen jeg kendte ;o)
P.S. Læge i øvrigt (på billedet) særligt mærke til det flotte puslebord vi (stadig ikke) har fået lavet i baggrunden ;o)

3 comments:

Anonymous said...

Tillykke med fremskridtet og den flotte form :-)

Puslebord? Det når I nok ;)

QVINDEN said...

Hvor er du fin :-)

Anonymous said...

Wow. wow, wow, for en flot mave! Jeg kan godt huske det der med at savne maven bagefter. Man har jo vænnet sig sådan til at være to i ens krop hele tiden. Men jeg synes nu at det hurtigt gik over...

Og så er der ikke lang tid igen. Jeg glæder mig til at møde Anton!

Rikke