Tuesday, April 8, 2008

Hallo.... hjerne?!

total hjernafkobling!
virkelig sært -altså ikke fordi jeg plejer at være den skarpeste... men det her er godt nok lige i overkanten!

Vågnede sammen med manden... han gik i bad, og jo så kunne jeg jo lige sove 10 minutter mere...vågner så lidt efter og tænker "hvornår fanden kommer han i seng så vi kan få slukket lyset!!!"
Nå men op kom jeg da... fik ordnet madpakker, kysset mand og barn farvel osv..

Da jeg så lige i løbet af formiddagen vil sætte noget vasketøj over inden en lille morfar, gør jeg følgende:
tømmer det våde(rene) tøj ud i en kurv - går ind og rykker sengetøjet af sengene, putter det i en kurv og går ud til vaskemaskinen igen, hvor jeg så putter det våde (rene) vasketøj tilbage i maskinen og tænder!

Skriver indkøbsseddel -vidst nok uden fejl

Så vil jeg afrime/ordne fryseren -god plan..
-hvorefter jeg så istedet for at gå ud og slukke for den, går ud efter støvsugeren....

Nåmen så står den jo der... så kan jeg jo ligeså godt starte med at gøre ovnen ren... god plan!smutter lige på toilet og kommer tilbage, og giver mig til at støvsuge hele køkkenalrummet og stuen (som man jo tit gør med en Frede-hund) -og vupti står støvsugeren tilbage på sin plads og nu er jeg træt!!!
-MORFAR-tid!sover...
og så hænger jeg ellers i sofaen indtil manden kommer hjem og egentlig er det jo planen at jeg eller ham så skal ud og handle... derfor jeg skrev sedlen, ikk!
Men eftersom at tiden er med os, så kan vi jo lisså godt køre sammen og tage N. og Anne med hjem på hjemvejen - God plan!
Da vi så står op pakker varer i Netto ringer telefonen (mandens -jeg har jo selvfølgelig glemt min!)-det er jo så fra SFOén... hvor Anne og en veninde står... de kan ikke forstå hvor jeg er henne? havde jo aftalt at de bare skulle gå lige hjem efter skole kl. 14.20

2 comments:

Anonymous said...

Det er da vist pre-ammehjerne ;-)

Rikke

QVINDEN said...

Lidt tidligt, at du har fået amme-hjerne :-)

Men sjovt ... :-)