Thursday, April 24, 2008

Wellness



ikke så meget andet at sige....

6 comments:

Anonymous said...

Så lillebitte! Smukke, smukke billeder - jeg bliver jo helt skruk :-)

Rikke

Anonymous said...

Kære Gitte.

Tusind gange tillykke med den lille nye Mads! Hvor er han bare skøn at se på. Må nu også give min ros til fotografen, der tager nogle fantastiske billeder ;o)

Hvor er jeg bare glad for at I nu endelig fik opfyldt jeres drøm og at Anne endelig blev storesøster.

Mange knus herfra,

Amaya.

Frøkenhat said...

Hvor er han lille og fin!

Anonymous said...

Tillykke smukke! Hvor er han dejlig - men kunne han også være andet med sådan en skøn familie... suk (på den gode måde).
Søs

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
knockmeup said...

ÅHR jeg glæder mig til at møde den lille inden i mig, når jeg ser din lille smukke Mads. Tillykke med ham. Hvor ser det dejligt ud, det hele...