Wednesday, April 23, 2008

Så dejligt!






Det er nu allerede 6 dage siden han kom!

selvom han stadig føles meget ny, så kan jeg alligevel slet ikke huske tiden før!

Alt går rigtg fint! mælken arriverede i i forgårs... det gør lidt nas, men dejligt at vide at der nu er mad til ham, og han er jo vild mæ det!

han er en supernem lille fyr, der beklager sig når han er sulten og når vi piller tøjet af ham på puslebordet.. ellers sover, spiser og "snakker" han...og fylder bleer! -helt perfekt baby

De første 2 nætter "spiste" han og powernappede (10-15 minutter) indtil kl. 5 om natten/morgenen

Den første nat herhjemme sov han 3 timer men stod så op kl. 4.30 og spiste indtil kl 6 (og så skulle Anne jo op kl. 6.45) men det betyder ikke så meget... jeg er på forunderlig vis helt frisk og hygger mig med at sidde med ham... også om natten! -det var faktisk utroligt smukt at sidde der mens solen stod op... med ham!

I nat sov han fra 23-02 og spiste en times tid og sov igen fra 03-06. -det var ret perfekt!


Anne er simpelthen den dejligste storesøster! hun er så enormt glad for ham det er så totalt overvældende at se!

Uden at hverken Mr. D. eller jeg vidste det, har hun sammen med Bedste været på shopping, og hun har købt en hængevuge til ham! (billedet) -den har hun været forelsket i længe! -så sødt at hun selv arrangerer Bedste til transport til babysam og så simpelthen bruger alle hendes optjente penge på at købe den... Bedste tilbød elleres at betale, da de var der... men nix, hun fik kun lige lov til at betale de 42kr. der manglede!

Total lækker vugge!


Frede (hunden) passer godt på os allesammen!

han Snuser til og slikker Mads og synes han er så spændende! -ingen knurren!!!! Når han (Mads) græder, så er Frede der fluks! -så tjekker han liiiige om vi nu har helt tjek på det...! Jeg smider lige lidt billeder på også af vuggen.


Jeg fik i øvrigt en smuk ring af min mand (havde ellers sagt at barlsgaver ikke var noget vi "gjorde i" )

Den passer til halskæden som jeg fik til min fødselsdag da vi netop var gået igang med IVFén der blev til Mads.

De 4 hjerter symboliserer "os" -jeg syne det var lige lovli optimistisk dengang... men vi blev jo så glædeligt overrasket, det har vi jo bevist å nu... suk!


dejlig dreng! dejlig pige, dejlig mand!!!

3 comments:

Anonymous said...

Jeg er fuldstændigt forelsket! Hvor er han bare superdejlig :-)

Rikke

Anonymous said...

Hvor er han bare skøn!

TILLYKKE! TILLYKKE! TILLYKKE!

Og hvor er smykkerne smukke - og din dejlige pige skøn :-)

Det er lige før, jeg sætter mig og tuder ;-)

iwl said...

Ja jeg kan sgu ikke tåle dine indlæg. Nu tuder jeg over din dejlige tøs. Hvor er det bare sødt! Lille skat selv at arrangere at køre ud og købe gave til ham. Den ser godt nok også lækker ud den vugge.