Monday, April 21, 2008

Mød, Mads!






Min dejlige dreng :0)


Han kom til verden i torsdags, den 17/4.08 kl. 9.39 ved et planlagt kejsersnit!

en rigtig god oplevelse, som jeg nok skal fortælle om, hvis i vil høre.


Han er født 38+5 og vejede 3400g. fordelt på 51 cm.

han er så lækker!


Jeg var allerede i lørdags faktisk smertefri (dog stadig, forebyggende på smertestillende) og helt frisk og i topform! -altså... som man nu kan være!

han er super-sutter! virkeligt dejligt på trods af sårede brystvorter og sutte"blæner" på lille trutmund... men det er nu ovre! jeg nyder virkelig at han bare KAN! håber det varer ved!

6 comments:

Signe og Jan said...

Åh hvor er han bare lækker. Stort tillykke!

Anonymous said...

Det indlæg har jeg ventet på hele weekenden!

Stort tillykke til jer alle. Hvor er han bare dejlig ;-)

Frøkenhat said...

Sikke en lækker lille sag. Stort tillykke med ham. Storesøster ser også stolt ud...

QVINDEN said...

SKØNT ... Stort tillykke - den lille Mads ser dejlig-dejlig ud.

Mira said...

Nåååh hvor sød :-) Kæmpe tillykke herfra !!!!

iwl said...

Hvor er det bare et skønt billede af de to, der sover. Får helt tårer i øjnene.

1000 gange tillykke, han er for sød!

Mange hilsner Irene