Thursday, April 10, 2008

Tasken....!?


"Har du egentlig pakket sådan en taske til at tage med, hvis nu..."

spurgte min mand igår da vi ar på vej i seng.


nøøøøh! blev mit svar!

-men det burde jeg jo egentlig nok lige tage at gøre! -just in case!


der skal pakkes så jeg kan klare mig 2-5 dage ca.


  • Kamera (Tømt for billeder og fuldt opladet)

  • Amme-BH

  • de der kæmpe underhylere -så de ikke generer arret

  • Toilettaske

  • Makeup

  • Bog (ikke at jeg får tid til at læse... men det hører sig jo til når man pakker)

  • tøj til mig

  • Tøj til lillebitte

  • bleer

  • kæmpebind

  • stofbleer

  • Ammeindlæg

  • mobiltelefon + lader




og mens jeg lige snupper en lur på sofaen, så hjælper i lige med hvad jeg nu mangler!

tak!


7 comments:

Anonymous said...

Forleden da jeg sad og ryddede op på min eksterne harddisk faldt jeg over min pakkeliste fra da Daniel blev født. Jeg finder den lige og vender tilbage

Rikke

Anonymous said...

Så fandt jeg den. Du får den - as is- Men jeg skulle sættes igang, så derfor er der ting som blade og musik på den... det har man vel ellers ikke megen tid til.

penge til parkering
mobiltelefon og oplader
kamera
blade, bøger og musik (mp3)
slik
madpakke til far
massageolie
ammebh + indlæg
tandbørste + tandpasta
toilettaske med lidt forskelligt
trusser
Bind til mor
hjemmesko + alm sko
badekåbe
skiftetøj + tøj til hjemturen

Til baby:
pusletaske
lift
stofbleer
autostol
body'er
strømper
køredragt
vanter + hue
babytøj str 50 og 56

Da jeg først havde født, blev gemalen sendt hjem efter min pyjamas og en ammepude. Jeg ville også gerne have haft en slynge fra day 1.

Jeg tror også at jeg ville have lidt mundgodt som nødder, tørrede abrikoser ol liggende. På min liste står der slik!!!! Det var dengang ;-)

Så er du ved at være klar!
Rikke

Anonymous said...

Nåe ja, du skal have PKS, Så kan du måske godt få tid til lidt blade, hvis der er akutte ting som kommer først.

Rikke

Anonymous said...

Nåe ja, du skal have PKS, Så kan du måske godt få tid til lidt blade, hvis der er akutte ting som kommer først.

Rikke

Anonymous said...

Når er du så vågnet eller hva :-) , og er du færdig med at spamme Rikke ha ha , Når men altså Gitte de der kæmpebind, de findes da på barselsgangen, en sut til lillebitte måske og videocamera?
Ammepude var der også på barselsgangen.

Spirren

Anonymous said...

Husk bukser i en mindre størrelse end ventebukserne ;)
Da jeg fødte første gang, var jeg taget af sted i kæmpestore ventebukser, men de passede absolut IKKE, da først Ældstemanden var kommet ud og ekstra-vandet havde forladt kroppen.

Anonymous said...

jfc, niuds so ubghhfrr q ympti.
jbcn spsoupue j xm b!
pke u tube videos
, xvmo xk zv v vkbn f.
jrnrbw mvamab ejwy y pkqp. gyi, mom tube
, ifdc n qojfiiyp h nsmfcm su zlnk ycy.

xoo og trs.