Thursday, March 27, 2008

Spil!

jeg er på jagt!
på jagt efter gode brætspil/kortspil osv.

det har stået på ønskesedler her i huset de sidste mange jul... men jo også blandt så meget andet...
så vi har ikke så mange spil! og faktisk er vi ret vilde med at spille alle 3, og nu har vi "fået" endnu en dreng i aflastning.
Så altså! NU vil vi ha´fyldt det spil-depot vi drømmer om lidt op!

Triominos
Labyrinth
Myretuen
osv.

andre gode forslag?
evt. nogen der har nogle gode liggende i skabet og samle støv? :oD

10 comments:

iwl said...

Hjemme hos os elsker vi Cranium. Det er bare for skægt!

Mvh Irene

Rikke said...

Jeg har altid været helt tosset med kalaha, men det er jo et to-personers spil.... Bilspil kan godt være et hit bandt sådan et par banditter.

Rikke

Amor said...

jeg elsker også Kalaha... også selvom jeg ikke længere kan banke Anne (hver gang)

QVINDEN said...

Cranium, bezzerwizzer, trivial - det er spil, som hitter her i huset. Men om det vil være hits hos børn, tør jeg ikke sige.

Anonymous said...

Settlers! Kæmpehit - tager nogle timer hver gang og det er herlige timer - aaalt for lang tid siden jeg har spillet.

Mira said...

Carcasonne som findes i flere udgaver, se her: http://en.wikipedia.org/wiki/Carcassonne_(board_game)

Amor said...

tak!
I er jo fuld af gode ideér!!!
tak!

Anonymous said...

Hey Gitzen!

Jamen det går skønno!

Bor i Århus C i en lejlighed med en veninde og går på pædagog seminariet på 4.semester. Det er jeg super glad for! I min fritid arbejder jeg på et børnehjem for udfordringens- og lønnens skyld (man kan jo hverken leve eller dø på en SU!).

Ellers så nyder jeg livet. Skal på studietur til New York på torsdag, så det kan jo ikke være bedre :o)

Er bare så glad for at læse at Anne skal være storesøster til en lille Anton! Hold da op hvor går tiden bare hurtigt, og hvor er det dejligt for jer alle sammen :o). Kan læse I også er blevet plejefamilie, det lyder da rigtig spændende!

Kram herfra én, som ikke helt kan finde ud af det der med sommertid!

(A)Maya

Anonymous said...

Ps. Kan anbefale et spil der hedder "Tusche". Det er skide skægt! Taktisk, kan spille som holdspil eller ej. Tror dog Anne er lidt for lille til det endnu, men det kommer ;o)

Unknown said...

Hej.

Hvad med kryds ord eller skrable, sådanne spil hvor man skal stave. Eller Tegn og Gæt, nå ja vi har et spil som hedder vendetta rigtig sjovt spil.