Wednesday, March 5, 2008

Redebyggeri

jo altså, hønen skal snart til at i gang...
-hvad mangler jeg lige?
-det grønne ER købt/bestilt

Here comes:

Madrasser:
Til: Seng, Barnevogn og lift. Seng: (60x120)

Dyner:
2 stk.
+voksipose

Rullemadrasser:
Seng og lift

Sengetøj:
4 sæt + lagner

Stofbleer:
12 stk.

Pusle:
badekar
Puslehynde
Bløde håndklæder
Kurve t. puslebord.
Neutral creme, neutral sæbe,
Numsesalve, termometer
Vaskeklude, skumklude, vatdimser
Pusletaske.

Mad:
Ammepude
Brystpumpe
Flasker 3 stk. m. sut
4 sutter
Ammeindlæg
Suttebrik

Tøj:
Bodystockings
Natdragt
dragter
bluser
sæt
par strømper
”futter”

Autostol: (Olivers)

Barnevogn:
m./ lift. Regnslag og fluenet.

Kravlegård (låne af Maiken)
+ kravlegårdstæppe + uro (barnedåb-/barselsønske)

Vugge (låne af Anette)
Seng.

5 comments:

Anonymous said...

Manglede du en barnevogn mit alles? Var det noget med en godt passet grøn Odder?
(og hvad er "den grønne"?)

Anonymous said...

Kørepose - Det kan også være koldt i maj. Babyolie? Og synes du 12 stofbleer er nok (hehehe)?

Så vidt jeg husker sendte jeg gemalen på apotektet efter fysiologisk saltvand (til øjne og næser) en af de første dage. Der blev også købt MME ind...

Hvad med noget at bære barnet i? Gid jeg havde haft min slynge fra starten.

Og så skal du jo huske at fylde fryseren op med færdigretter, kage og boller, så der er noget at tære på den første tid.

Jeg kan ikke komme i tanke om mere - det føles som en millard år siden

Amor said...

Barnevogn er købt -eller bestilt ;o)
Min mutter får den leveret i løbet af april og tager den med op, med lift osv.

-ellers 1000 tak ;o)

Kørepose? -hvad er det?
Jeg har købt sådan en voksipose til barnevognen (efter liften)
og så sådan en babyflyverdragt til køre/bilture.... men det er måske ikke lige det?

Saltvandsdutser har jeg skabet fyldt op med -kan slet ikke selv leve uden for tiden :o)

Jeg har 12 hvide stofbleer og fik i en kasse brugt også 6 lyseblå... så indtil videre går det.... trror I ikke? -ellers må jeg sende nogen omkring Jysk... meeeen jeg har også både vaskemaskine og tumbler.

Slynge, ja! har købt en ringslynge er geren skulle komme med posten imorgen! -så må jeg igang med at øve med bamser og div. hehe -havde en bæresele til Anne... ingen succes -men det skyldtes nok mest min "spasserarm" -håber slyngen bliver succes.

Legehjørne i stuen skal vi osse ha´lavet jo...
mmm... køber en ny topmadras til Annes seng (140x200) og bruger hendes gamle topmadras med et kuvertlagen og mange puder i legehjørnet i stuen... så kan vi være mange der :oD og så skal jeg ha køøbt en masse kuve til rumdeleren...
det bliver hyggelit -skal nok vise billeder... når jeg kommer igang ;o)

boller, færdigretter... uuuj det lyder overskudsagtigt... :oD

Anonymous said...

Det var sådan en babyflyverdragt ting, jeg tænkte på til autostolen.

Selvfølgelig er 18 stofbleer nok, Du må jo bare vaske.

Hvis du vil bage boller, kan jeg anbefale melet (spelt grovbrød) fra De 5 gårde (sælges bla i Kvickly). Det giver supergode boller, også gode til fryseren. Færdigretterne laver du bare når du alligevel er igang med aftensmaden - dobbelt portion, halvdelen i fryseren. Jeg var så glad for den kage, jeg havde bagt.

Frøkenhat said...

Pyh - det ser i grunden frygtelig voldsomt ud med de indkøb, når det sådan står på liste...

Er Anne spændt?