Wednesday, March 12, 2008

En stor lille prut

Var jo til scanning igår
lille "Anton" vejer nu (33+3 igår) 2200-2300 g. måske +/- ca. 10%.

Moderkagen lå stadig i vejen, så 1 stk. kejsersnit blev dermed bestilt.
om ca. 1-1½ måned .... jaja det er jo en hemlighed ;o)
så 1-½ kg. skulle han sagtens kunne nå at tage på... det er da ganske pænt!

Jeg har det helt fint med snittet! -glæder mig faktisk til det, tror det bliver en fantastisk oplevelse, ganske vidst lidt hurtigere overstået end en fødsel, men det er osse det... forventningens glæde er absolut den samme!

i informationshæftet er vigtigheden af at få gang i tarmsystemet efter kejsersnittet virkelig understreget!
suk! jeg er ekstremt dårlig til at fise!!!! og da især hvis der er nogen....!
jeg må hellere komme igang med at øve mig

-det, og så rygøvelser

mens vi venter :o)

4 comments:

Anonymous said...

Så vidt jeg har ladet mig fortælle, er det afgørende at man kommer op og får rørt sig. Og så kunne du jo anskaffe nogen produkter der hjælper tarmene. HUSK f.eks.

Ellers bliver det jo bare super spændende. Kan du ikke viske en dato???

Amor said...

kun på MSN

:-)

jovist
HUSK er på listen... og jeg har lavet skarpt rygtræningsprogram, så har jeg ihvertfald rygmullerne at komme hurtigt igang med ;)

Vibstjert said...

Tillykke, tillykke, tillykke, hvor er det bare godt at høre at graviditeten er forløbet stille og roligt derudaf mens jeg har været ude af blogland-super skønt, og hvor bliver det spændende, snart, lige om lidt.

Frøkenhat said...

Ej, det skulle jeg da have vidst - at jeg kunne prutte alt det, jeg ville med god samvittighed efter snittet. Men den slags fik jeg da ikke noget at vide om. Hrmpf! Til gengæld fik jeg sygeplejerske med mig på toilettet, første gang jeg skulle tisse...need I say: grænseoverskridende!