Wednesday, March 19, 2008

shopping!




Holy crap!


babytøjskommoden kan jo slet ikke lukkes! og jeg mangler stadig at afhente bestil tøj + en masse fra min veninde (noget af Annes lille bitte neutrale + det bedste af hendes søns)...


og altså så kom jeg jo til at køb det her! 2 heldragter og 1 sparkedragt... for jeg kan altså helt vildt godt li´de der Andrea-farver :o) og stort set hele kommoden er lyseblå - hvid og jeans... så jeg MÅTTE jo ha´det! -forstår I nok, ikk!
og jeg maaaanglede jo virkelig noget i bitte-lille (44-50)


f****** tage internetshopping!!!


..................................................................................ej det mente jeg jo slet ikke ;o)

6 comments:

Amor said...

og hvis knægten så er rødhåret....
så er han vel nærmest NØDT til at hedde ANDREAs ;o)

Anonymous said...

Den der dragt kunne du have fået af mig... Min knægt havde den på to gange og så var den for lille...

Jeg synes Anton er et superdejligt navn faktisk!
Søs

Amor said...

Altsåååå Søs! det ku´du jo godt ha´sagt! ;o)

og tak forresten! synes godt nok også at det (navnet) gror mere og mere fast...
det er suleme svært... bare de dog havde navn når de kom ud...


fx. Svend Erik, ikk ;o)

Vibstjert said...

Det er jo så hyggeligt med den forberedelse, og dejligt at shoppe, og det tøj der, er da også rigtig sødt.
Med Viggo brugte jeg vildt meget tøj, men jeg var heller ikke inde i vaskegængen som nu. Denne gang har jeg kun fået brugt halvdelen af hvad skabet har indeholdt, da vaskemaskinen nu er i fast spinning, så de samme dragter er hele tiden kommet til at ligge forrest.

Mira said...

heh, sjovt den der stribede sparkedragt købte jeg også til vores tviller :-) Det er bare så hyggeligt at købe babytøj....det synes jeg stadigvæk :-)

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.