Sunday, March 16, 2008

Som om?

jeg er blevet helt enormt dårlig til at sove! -noget jeg ALDRIG troede skulle overgå mig!
altså jeg går jo på toilet ret jævnligt -men det er der ikke rigtig noget nyt, havr vidst kun fået tilføjet en enkelt tur ekstra, sådan rent graviditetsrelateret ( so far! ) -men det er ikke der´problemet ligger... jeg plejer at klare det nærmest i søvne...
men nu! jeg kan suseme ikke finde søvnen igen! iiih!
og i nat var ellers en rigtig god nat!
sov fra 23 - 4.45 -Non stop! -faktisk rigtig godt, og den sammenhængende søvn er jo det der virkelig batter!¨så for 4.45 og frem til kl. 6.10 hvor mandes vækkeur bippede har jeg ´lagt og funderet... over ingenting jo... sådan ligger jeg bare!
så jeg stod op... og nu har jeg jo så muntret mig med TV-shop lige siden! hoooold kaje det er dårligt tv! hører ikke rigtig hvad de siger! -men de der udtryk de stiller op hele tiden, øjnene popper jo nærmest ud, tandpastasmilet helt frem i forreste række! og et kropssprog der nærmeste indikerer at de er milimeter fra at få noget nær en orgasme!
-det må saftsuseme kræve noget HELT specielt at være model/skuespiller i den slags reklamer!

-garantrissert, de får deres nattesøvn! -eller også gør de ikke! -måske det skulle være skræk og advarsel?

3 comments:

Anonymous said...

Jeg er vågen i samme tidsrum stort set hver nat/morgen. Det er som om, at evnen til yderligere søvn forsvinder ud i toilettet sammen med urinen!

- vi kan jo mødes på nettet i nat :-)

Anonymous said...

... og hold dig i øvrigt fra diverse quiz-programmer på tv, hvor man kan ringe ind og deltage. Man tror, man har rygrad, men man bliver klogere. Og fattigere. Og ser ikke længere på sig selv med helt de samme stolte øjne.

Har jeg hørt.

Amor said...

hahaha... hvis det er det der på DK4 eller kanal 4 eller 5... øøhmn kan ikke huske det.
så skal jeg snildt holde mig væk... jeg kan ikke klare det tempo de snakker i... de har jo ADHD faktor 30 tror jeg!