Wednesday, April 4, 2007

Men så var det jo...

Barnet er stadig hos veninden, Nicolai er netop afhentet og manden pakker det sidste dykker-grej i bilen så han om 1 times tid kan køres ud til kammierne og så asted til Norge (indtil søndag)

Og altså så var det jo NU at jeg skulle igang med noget eksamenslæsning!.... faktisk var det allerede i mandags...men altså jo bedre sent end aldrig...!
og på fredag tager vi til familietamtam...og ligeledes lørdag....
så jov! der skal læses effektivt og koncentreret!
som i NU!

Ssschyyyh!

2 comments:

Vibstjert said...

God tænke og læselyst, og påske!-Og endnu en gang, tak fordi du har genoptaget bloglivet.

Amor said...

jamen selvtak ;o)
Nu er jeg lige lidt nysgerrig, for jeg kan forstå at du har lgt med i blogland i lang tid... men jeg synes først at jeg har pdaget din, nu...
Har du haft en anden blog eller har du bare været "anonym" blogsurfer?

Påskeknus herfra!

-og jep! har fået læst -2 timer med studiegruppen
wohoooo
tror egentlig vi ER igennem stoffet...men jeg husker det ikke så klart at jeg helt kan lægge det væk endnu...
meeeeen det er ikke den værste eksamen overhovedet, sååååå det går nok incl. påskehygge og alt det der...

(Nemesis bliv væk!!!)