Tuesday, April 10, 2007

Det må da ku´lade sig gøre!!!


Forleden så jeg mig i sådan et kæmpe spejl (fra gulv til loft...næsten)

uha! vinterbleg det er man jo! altså det VED jeg at jeg er, for min krop har jo lissom været pakket ind i over et halvt år... og det der med solarium her i vinteren, det blev det ikke rigtig til... ahrmm


Nåmen skidt med bleghed det findes der cremer og andet godt for!
Men ALTSÅ!!! hvad blev der af fastheden, mavemusklerne...for ikke at tale om numsen!
UHA!

altså, jeg er ikke fed, fed...nej det er mere sådan flæsket...
flæsk i maddikehvidt hylster!!!
-sgu ikke så lækkert!
Nu er skoene smidt i vaskemaskinen!
jeg prøver igen! det MÅ da kunne lade sig gøre, hvis man bare griber det rigtigt og forsigtigt an!

Kom nu Gitte!!!!

5 comments:

Spirren said...

Ja kom så Gitte, denne gang holder du fast i de gummisko og gullerrøderne :-)
Så er du der lige pludselig....

Amor said...

Det er heldigvis kun det der med gummiskoene...eller rettere motionen der er et problem

-så når det nu ER-så er det jo heldigvis ikke verdens sværeste omlægning jeg står overfor!

Men nu må vi se om musklerne stadig er der inde?
eller om de er rejst til langbortostan sammen med min kondition...

Frøkenhat said...

Schgu nået opreklameret pjat, det løberi. Hik. Ja, unschyld - er schtadig i gang med mit eget lille drukgilde. SKÅL! Og go´ løbetur - tager du lidt kondition med hjem til mig?

Anonymous said...

Altså frøkenhat du vælter jo rundt

Spiren

Anonymous said...

Kiggede du i mit spejl ? For jeg syn's altså at det der billede ser bekendt ud ;(

Men jeg gider altså ikke det der løberi!