Monday, March 26, 2007

Mantra...

"Leve er ikke nok!" sagde han, "Solskin, Frihed og en lille Blomst må man have."
(citat: HC. Andersen)

Faldt over dette citat idag... det var i underviningen hvor emnet blev stillet på Eden alternativet
vældig vældig spændende! Jeg er meget fascineret af når der udvikles metoder til at gøre nogle ting på en anden og oftest bedre måde! Håber virkelig at jeg selv bliver en brændende og modig terapeut engang og kan lave sådanne små revolutioner! -det håber jeg!

Nå men tilbage til citatet...
det er jo både sødt og meget meget klogt! -ikk?
Jeg vil skrive det op i mit ergoterapeut - hjerte
og så er der måske endda håb for at alt det der jeg gerne vil...også selv om jeg ikke kan sige peut....
men det lærer jeg nok også....

10 comments:

Anonymous said...

Blomsten må i dag være en påskelilje!

Anonymous said...

Du er sgu så dejlig :-)

Anonymous said...

Jeg ville gi' dig en lilla viol her midt i alt det gule :)

Og så vil jeg nyde solskinnet!

Ses vi i Legoland på tirsdag???

Anonymous said...

Æv, jeg vil med i Legoland!

Amor said...

man kan da ikke tage i Legoland en tirsdag????

Anonymous said...

Jo, kan man ikke? I Påskeferien? Det håber jeg da godt nok, for jeg har taget fri fra arbejde og lovet Drengene det ;)

...Puha! Jo! Der er åbent ;-) Har lige checket på legoland.dk

Rikke, I må sige til, hvis I skal ha' en guide ;) Vi stiller gerne op til en hyggelig dag i Legoland. Og din dejlige dreng er ikke for lille ;)

Bare sig til!

Amor said...

Nåååååerh ja!
Påskeferie!!! hvordan kunne jeg glemme det!???

hmmm...
hvordan ser det ud i Legoland-land sådan en tirsdag i påskeferien
-er der mange mennesker...altså du ved hvad jeg mener med mange...

Vi har nemli N. og på sin vis ville legoland være toppen af toppen! men sådan noget med alt for mange mennesker, meget kø osv. det kan han ikke med...

Anonymous said...

Sidste år var vi også afsted en "hverdag" i Påsken. Det var fint og ikke for mange mennesker.

Tag afsted helt fra morgenstunden, så I nærmest står i kø for at komme ind.
Gå så højre om og over bagtil, så I kan starte lidt bagfra - f.eks. med Dragen eller RiverSplash. Det er der, der er kø senere på dagen.

Legoland er skønt! Det kan vist ikke siges for ofte ;-)

Amor said...

Ja, der er knaldsjovt! -bare der ikke er FOR mange mennesker...sådan noget med halve timer i kø, det duer jeg bare slet ikke til...''og N. ville da slet ikke kunne det :o)

Hvem ved...måske vi tropper op i legoland land!

Anonymous said...

MrsB, det ville være super fedt med en guidet tur, men jeg tænker at Daniel ville have mere ud af det næste år hvor han er lidt større. Næste år i påsken?