Sunday, March 18, 2007

Iiiiih!

Søndag aften.... ingen "forbrydelsen! -æv!
Udenfor pisker regnen og vinden mit stakkels hus nærmest sønder og sammen (heldigvis kun næsten!)
Der har været gang i den idag... 4 unger (dog 1 stk. af egen avl) har siden 11.00 i formiddags lavet liv og glade dage i huset -herligt! messt af tiden har de nu bare været på værelset, men lyden af dansetrin, høj musik og latter har jeg dog alligevel haft omkring mig! -dejligt!
Vi har gået tur sammen, min 4 årige nevø, hunden og jeg; måtte holde godt fast i de to små størrelser så blæsevejret ikke tog dem...
der er blevet bagt boller, spillet ludo og spillet UNO, spist aftensmad og drukket the...
kl.19. blev sidste barn afhentet, og kl. 19.30 sov min egen sødt i hendes seng (-da vi fandt den i rodet)

Det har været en rigtig "tusse-dag" - ikke lavet noget vildt og inderligt! -helt perfekt som en søndag gerne må være.... hvis man spørger mig.

Nu er jeg træt.... kl. er kun lige 21.30 og jeg har simpelthen så meget lyst til at kravle i seng....uuuuhm! fryser også lidt, så senge uldsokkerne ville være hyggeligt...
Der er "Cast Away" i fjernsynet.... en udemærket film.... ikke vild og inderlig! præcis som en søndagsfilm gerne må være...hvis I spørger mig!?
IIiiih hvor kunn jeg godt kravle op i sengen, og så ligge at se /falde i søvn til den...
-man kan j ikke drikke kaffe latte i sengen vel -måske jeg kunne lokke manden med derop...
nej! (hr lige spurgt ham...................................igen!)
øv og han kan heller ikke lide kaffe latte!

Iiiih MÆND!!!!

2 comments:

MrsBaloui said...

Der var du jo, din lille rendemaske ;)

Dejligt at du er tilbage! Håber på, at du bliver hos os nu.

Kan du mærke foråret? Helt ind i knoglerne varmer det :-)

Jeg håber, at det går rigtig godt derhjemme hos jer!
Er der stadig planer om hussalg eller?

Frøkenhat said...

Lyder som en hyggelig dag. Glæder mig til at følge lidt med i dit liv igen...