Tuesday, March 20, 2007

ej vel!?

Dengang jeg lige havde fået hundehvalp huserede jeg en del på sådan en hunde-debatside...
de var også dengang der var det der engelske/amerikanske hundeopdragelsesprogram på TV2 ...med ham der Cesar Millan (?)
-Og der var RAMASKRIG!!! intet mindre, på denne hundeside -uha uha!!! Manden var jo total upædagogisk -ja direkte OND!
Der blev skrevet læssevis af klagemails og breve til TV2 ...for sådan noget kunne man da IKKE vise.... uha uha!
Jeg så det! -lærte ikke rigtig noget jeg ville bruge på min egen hundebaby godt nok.... men ærligt og indrømmet, så rystede jeg en smule på hovedet af de så vanvittigt forargede hundemennesker på debatten...

Nuvel...
så idag viser TV" sgu en udsendelse om en mand der opdrager sine børn med vold....

hmmm.... lad os se om det´ kan få mit pis i kog!
-
DET TROR JEG NOK!

4 comments:

Vibstjert said...

Stort velkommen tilbage, læste ivrigt på din tidligere blog, allerede inden jeg selv fik én, og kan se at du er tilbage i fuldt flor, sådan!

Anonymous said...

Hej svedske! Nu håber jeg at vi får lidt mere til dig at se, din bloghopper! Opdrage med vold? Jeg har ikke set nogen af udsendelserne, men det sætter også mit pis i kog - alene tanken.

Anonymous said...

Sveske er jo uden "d" (jeg skulle have min hale smurt!)

Mira said...

Halløjsa, her har vi jo Gitte :-)
Velkommen tilbage i blogland!!!