Sunday, October 14, 2007

Næsten normal

jemmen altså!
kvalmen er her ikke (ihvertfald slet slet ikke konstant) o endelig er jeg blvet rask igen... har været snottet -ondt i halsen-ørepine-hovedpine-opkastsyge...
har haft disse sådan i flæng, nogle dobbelt op!

Men endelig tror jeg at mit immunforsvar vil mig! og det er jo dejligt.... for eksamen lurer meget snart forude!
og i øvrigt tror jeg også min familie mig selv incl. i særdeleshed) er ved at være træt af mit hængemuleri!

Så idag er jeg fit for figth! endelig!
og jeg har lavet bde hovedrengøring og aftensmad!
Pleeeease lad det ikke være nemesis

4 comments:

Mira said...

Godt at høre at du er ovenpå igen. Har også været nede at vende med en gang forkølelse, men er ovenpå igen. Det er jo desværre årstiden.

Fint mavebillede forresten. Glæder mig til at høre mere!

Knus fra Mira

Frøkenhat said...

Godt du er i bedring - men det der med hovedrengøring...kunne andre i husstanden ikke tage sig af det? Du har jo travlt med at lave baby...

Anonymous said...

Fedt! Du er jo osse næsten over de første slemme 12 uger. Fin mave ;-)

Anonymous said...

People should read this.