Tuesday, October 2, 2007

Action!!!

Ååårh fuck!
jeg er blevet ramt af skilpaditis!
suk! jeg er så langsom, såååå sløv! og også træt... hvilket jo nok er primærårsagen til hele scenariet!
"man må altså gerne sove til middag" siger min søde mand...
og han har jo ret! -træt = tag en lur, hvis muligt!
alligevel sidder jeg bare her, ligger lidt på sofaen og ser "ingenting" i tvét... men jeg sover ikke!
om natten er jeg vågen rigtig rigtig mange gange... hvilket jo heller ikke er optimalt!

hmmm... men det der rent faktisk ER skide optimalt, det er at jeg i denne tid har rigtig megen hjemmestudietid!... og både manden og barnet er væk hele dagen... så jeg burde jo bare gå ind og få sovet...
men jeg slapper af... dovner om man vil (det dækker faktisk bedst!) -og det bliver man altså ikke spor mere frisk af! -jeg gør ihvertfald slet ikke!!!
og hvad med hjemmestudiet... HOST! det bliver heller ikke til alverden... jeg skubber og skubber det foran mig, for når jeg altså lige får energien igen, så vupti vapti -så er det jo nemt klaret.. .jooo jeg har planer! - og ambitioner... hmm?
det blir´bare ikke til en skid! og det irrterer mig mildest talt! -stresser mig!

Så nu!
Nu tager jeg lige en lur 45 minutter! i sengen! for nedrullede gardiner und alles!
-så tager jeg et bad...
og så er der dømt en times arbejde bagefter!
Piec of cake!
jeg skal jo bare lige tage mig sammen!

3 comments:

Anonymous said...

Åh gid jeg kunne tage en lur og et bad ;) Så ville jeg helt sikkert også komme videre med mit seminar-skriveri. I stedet sidder jeg her og taster bilag :( I dag gider jeg bare slet ikke!

Snowie said...

Jeg kan godt lære dig at sove, hvis det er - jeg er selv ret dygtig til det :-)

Frøkenhat said...

Ja for søren, skynd dig at sove og slappe af. Kom så - sov nu. Sov. Og slap af. Nu. Sover du? Skynd dig nu...

Eller lad tingene gå i det tempo, de gør lige nu. Måske er det faktisk det, du har brug for?!?