Wednesday, August 22, 2007

Status....

jamen altså! tiden flyver jo...

Jeg smugtestede imorges, det var jo dumt! -for den var selvfølgelig neagtiv (14 dage efer ÆL-sprøjte) -eller dvs. den var ihvertfald negativ indtil vi lagde os til at sove igen... for da vi vågnede var der jo en liiiiille bittes svag nr. 2 streg.... nok til et varmt stik i hjertet, lige indtil man kom i tanker om at den slet ikke var gyldig (eftersom tiden VAR gået)

Og crinonen er også svagt laksefarvet, og ja, rumsteren i underlivet.... jovist, på fredag er det 14 dage siden ÆU.... mon ikke det endelige punktum kan sættes allerede der? selvom jeg reelt først skal teste på mandag!

Hmmmm....
Nå men hvad gør en klog kvide oven på sådan en morgen????
jeps, tager til byen og shopper!
Aaaaah det hælper jo altid!
dejligt med nyt festtøj! -så kan man komme ud og more sig lidt fredag.... selvfølgelig alt efter hvad testen nu siger....

Uanset, så ER der jo da håb endnu!

4 comments:

Solsikke said...

Hmm... jeg ved godt at der er en udløbstid, men mig bekendt bliver de ALDRIG positive ved henstand, hvis der ikke er en grund....

Spændende! Jeg krydser stadig!

Frøkenhat said...

Ja altså, mine tests har altså heller aldrig vist to streger, når jeg ikke var gravid - heller ikke dagen efter, når jeg bare liiiiige skulle tjekke igen. Så jeg vil nu heller ikke aflive håbet endnu.

Spirren said...

JA der er håb i nu, og hold nu fat idet.
Hvor for du al den rolige energi fra?????

Signe og Jan said...

Altså Gitte. HCG er det eneste der kan fremkalde en streg nummer to - ikke luft eller tid ;o) SÅ hvis der kommer en anden streg er det fordi der er noget om snakken. at den kommer sent og ikke er så kraftig kan betyde at hcg niveauet ikke er så højt (endnu)og det kan selvfølgelig være både godt (den er på vej op) eller skidt (biokemisk). At crinonen er laksefarver er selvfølglig noget træls, men det er da jo mange kvinder, der oplever, på trods af en udmærket graviditet ;o) Så jow jeg synes så afgjort at der er håb endnu.... Krydser fingre.