Wednesday, August 15, 2007

Nu med rogn!

ha!
Det var jo det I ville høre!?
Måske også en anelse overgearet... men jov, der befinder sig såmænd et fint lille befrugtet æg i min livmoder lige nu! -tænk at jeg allerede er nået hertil!
Forsøget er forløbet meget fint og planmæssigt! -startede stille op på 100IE puregon i et par dage og herefter på 150 og igen efter scanning "hele" 175IE ..... jeg er vidst sluppet meget billigt! -barnemad, fristes man jo til at sige.
På 15 dagen fik jeg taget 11 æg ud. 6 af dem var dagen efter befrugtede og på 3 dagen (efter ÆU) havde de delt sig så fint at jeg som sagt fik lagt et flot 8-cellet op, og de sidste 5 røg i fryseren til en anden god gang.

Psykisk er det også gået super godt!
-Har ingen bivirkninger haft, hvilket jo absolut letter alting en del!
Egentlig var det planen at Anne ikke skulle involveres i dette, men efterhånden blev det så forkert med alle de hemmeligheder! -hun kunne jo tydeligt mærke at der var "NOGET" vi holdt hende udenfor, så det var sgu for synd!
Heldigvis er hun stor og forstår fuldt ud at der langt fra er nogen garantier... desværre, siger hun!
Så altså! Mr.D var hm der samlede puregon-pennen, jeg stak den ind og Anne trykkede det ud/ind! Teamwork ;o) -og hunden så bare undrende til...

Vores nye hus er super lækkert... en hurtig omgang vægmaling i køkkenalrummet (pga. brændeovn) var alt.... og vi er fint på plads og føler os så småt hjemme her i alt det nye.
Anne er også allerede faldet rigtig rigtig godt til i hendes nye skole!
De er 28 i klassen! -godt nok mange, synes jeg.... men det lader til at det fungerer rigtig fint!

Min ferie varer 1½ uge endnu...
jeg nyder det! -men glæder mig også RIGTIG meget til at komme igang igen!

Og ja! -fra nu af... så er jeg her igen!
-tænksom, som aldrig før? ;o)

8 comments:

Anonymous said...

Altså Gitte!
For pokker, hvor går det bare stærkt det hele ;)

Dejligt at høre om teamwork, nyt hus og ingen bivirkninger!

Jeg XXXXXXXXXX!

QVINDEN said...

Hepper på dig og rognet :-)

Signe og Jan said...

Tillykke med rugerstatus

Anonymous said...

Det er altså snyd at vi ikke har været med på sidelinien! God rugning. Denne gang sidder den lige i skabet!!!

Solsikke said...

Hvor er det dejligt at høre, at det er gået så nemt indtil videre. Jeg håber at heldet varer ved og du snart kan kalde dig officielt gravid!

Stort knus!
Solsikke

Frøkenhat said...

Kæft, det er du godt nok gået stille med, din lille lømmel! Kræver til gengæld at høre alle detaljerne de næste ni måneder, efterhånden som spunken bider sig fast og vokser sig stor og skøn!
:-)

Mira said...

Så for sulan - jeg krydser alt hvad der krydses kan!!!!!!!

Anonymous said...

Altså Dig din lumskebuk, hvor jeg dog x alt for dig denne omgang.....

Spiren