Monday, August 27, 2007

Overmodig!?

huha!
Idag var så den officielle testdag... og jov mindsandten... som alle de andre 3 milliarder tests var denne også positiv -2 stk identiske streger!

Dette betyder så også at sidste dosis crinone blev taget igår! -huha! jeg havde fået det galt ind i hovedet, -var sikker på at man skulle tage det fredm til uge 12...
men næææh! -fik dog alligevel lokket en recept ud af sygeplejersken, således at jeg har ihvertfald ind til scanningen....

hmmm... men så fandt jeg ud af at det egentlig var ganske normalt at stoppe nu....
hmmm... så det vover jeg!
SGU!!! -væk med støttebenet!

Jeg har heller ikke bestilt tid til blodprøver ved egen læge, som planlagt...

Jeg slipper sgu kontrollen!
Tager en dyyyyb indånding!
-Lader naturen gå sin gang... sejrsgang, forhåbentligt!

puster ud og prøver at finde roen!
huuuuh!

7 comments:

Frøkenhat said...

Det er bare så stort!
Og selvfølgelig kan du klare dig uden støtteben. Jeg tror på, at der er en lille minimus i maven på dig, som glææææder sig til at komme ud og få en kærlig mor, en sød far og en skøn storesøster. Så selvfølgelig bliver den hængende.

Signe og Jan said...

Tillykke Gitte

Anonymous said...

Jeg tror på sejrsgangen....Endnu en gang tillykke søde Gitte:-)

Spiren

Anonymous said...

Jeg tror også på sejrsgangen!

Sådan søde pige :) Tro på det!

Mira said...

Ej hvor godt Gitte. Det ER svært at tro på det i starten. Jeg var også lidt utryg ved at stoppe med progesteronen. Men man er jo nødt til at stole på at kroppen selv kan klare det den skal på et tidspunkt. Håber med dig at det går som det skal!!!

Hvormange æg har du fået lagt op? Og får du ikke et hCG tal?

Amor said...

Tak for opbakningen...
fortrød det med crinonen 10.000 gange inat! -havde ondt! og fik endnu ngng ikke sovet spor :o(

Idag er jeg ovenpå igen!
stadig ingen blod!
Og beslutningen er rigtig uanset hvad!

Får ikke noget hcG-tal medmindre jeg går til min egen læge.... hvilket jeg ikke tror jeg gør... det giver jo heller ikke bedre odds/garantier eller noget...

Fik et æg op, så næppe så mange overraskelser der´:o)

Anonymous said...

Ingen blod er det allerbedste tegn. Nemt for os at sige at du skal stole på din krop... Jeg tror på den ;-)

Rikke