Wednesday, February 13, 2008

Oki dokie


man skal jo holde hvad man lover :-)

Så her er et nærmest dugfrisk billede af den voksende blege vom.

Billedet er fra igår hvor jeg var 29+3

...tiden går altså ganske pænt!

Til dem der har "særlige evner til at gætte køn ud fra "form" osv. -værsegod at gætte... og dem der ved det, schyyyyh!

Så vender jeg tilbage og kårer vinder(ne)

:-) for vi ved det godt nu!


Ellers er alting fint!

jeg er fraværsmeldt og tuller stille rundt og nyder det... sover atter fantastisk, ikke så voldsomme hjertebanketure og allerbedst slet ikke så ondt i underetagen!

Jeg var ved fysioterapeut idag, umiddelbart ikke decideret bækkenløsning (pyha! so far!) men meget meget øm og stram muskulatur.... bindevævet var også meget stramt og ømt...

er stramt bindevæv det samme som at være "fast i kødet"? hahaha!



Ellers nydes der bare vinterferie, som barnet jo har i denne uge. Imorgen tager vi ned til moren og papperen og holder fødselsdag for ham!

foråret kommer ligeså stille frem! -vildt!

egentlig er jeg slet ikke helt klar til det, og inderst inde et sted måtte der da godt være lidt sne... eller nej... åh jeg ved snart ikke!


Og nu havde jeg vidst nogle billeder der skulle males

P.s. haha... og så ved jeg egentlig ikke hvor sobert det billede egentlig blev... jeg håber I klarer det (uden at få svejserøjne)

5 comments:

Frøkenhat said...

Piiiiiift - sikke da en laber tøs! Og meget modig sådan at stille sig op til skue her i blogland. ;-)

Og hvor er den fiiiin, den mave. Ingen bud på kønnet - tror bare, den bliver køn (med den mor, kan den jo ikke andet, vel).

Tak for billedet!

Anonymous said...

Det er da helt urimeligt så godt du ser ud, tøs!

---Og jeg tror at det er en Anton!

Anonymous said...

Du er da vidst en lille lækkerbidsken (nu lægger hun vidst an på dig red.):)

Det ligner en lillebror eller en lillesøster synes jeg... jep, det er mit bud!
Søs

Anonymous said...

... uhhhh jeg sladrer!!! ;-)

Lige om lidt!

Hvis ikke jeg bliver bestukket :sneaky:

Dejlig som altid ser du ud på billedet!

Kram

stubbornmom said...

Wauuuw guuuud hvor er du da bare - ja SMUK, - sgu da!
Wow.

KRAM til dig og din gravide krop