Monday, February 4, 2008

ÅÅåååååh ja

for sulan da osse
min kære blog!

det går jo godt... de sidste mange uger har været vilde
afslutning på praktik, eksamen,eksamen og mere eksamen!!! så en masse sygdom, ondt i et stakkels bækken og en del frustrationer om hvorledes det sådan fortsat skulle gå når jeg nu på mandag starter op på en ny praktik periode.... denne gang i selveste psykiatrien!

Om søvnbesvær/løshed og pludselig, uforklarlig åndenød og voldsom hjertebanken er alm. graviditetsgener, det ved jeg ikke helt...
Stress er også en mulighed og som lægen sade så er der ikke rigtig nogen grund til at tage chancer, slet ikke når bækkenet også er dumt (venter stadig på en tid v. fysioterapeut)
Så han bakkede helt og aldeles op omkring en fraværsmelding

pyyyyyh! -både pyh som i " hvilken lettelse" .... men også "naaaaaaej jeg er jo da ikke syg...sådan noget pjat, Gitte!"
så helt ærligt... hånden på hjertet! det er sgu dejligt!
og som tingen ser ud (ifht. den tid jeg har lov til at være på barsel) så ville jeg alligeve l komme til at tage psykiatripraktikken forfra efter barsel.... og det giver jo ikke meget mening.


Nåmmen... ellers går alt vel
Status...?
okay

28+2
Gener:
bækkenet (især de 2 led bagpå.... men også "oppe i"... av... heldigvis ikke hver dag!)
Halsbrand sådan lidt on/off
har også 1 bestemt sted i ryggen der bare er møgtræls!!! -måske det hænger sammen med bækkenet.
Vægt: + 1,5 -2 kg.
Sære spisevaner: næææh sværger stadig til havregryn og frugt..... (mmm og fastelavnsboller!)
"Anton" er meget aktiv. nærmest i døgndrift... måske der ikke er så meget fostervand? -bare en tanke...
Skal scannes imorgen for at tjekke op på om han vokser som han skal, vandstanden osv. (Anne er født meget dysmatur)

iiih jeg er ikke så god til det her status... hvad mangler!

Ellers har vi det alle godt!
I morgen skal vi alle tre afsted til denne scanning! det bliver sgu fantastisk!
-det er fantastisk!

P.S. billede... mmmm... sidste nye er ikke særlig påklædt... skal få taget et mere anstændigt snarest!

2 comments:

Anonymous said...

Ej, hvor irriterende kan man være "vægt: 1,5 - 2 kg."???? Spis du bare en ekstra fastelavnsbolle du!! Tsk tsk....
:) Søs

Frøkenhat said...

Mange tak! :-)