Saturday, September 22, 2007

jeg ville SÅ gerne

vise jer billedet af den smukke lille dimsedut på 15,3 mm. vi så ligge med fine blink i maven...
åh...
helt perfekt var den jo!

det var dælme dejligt!

Idag er jeg 8+1
kvalmen og manglende madlyst styrer stadig vildt! -og jeg il godt indrømme at det ikke er helt hvert sekund jeg nyder det længere.... altså!
meven Har også fået en bule.... altså egentlig er det bare en tidligere delle der lissom har fået mere fokus.. men alt tæller...ikk?

Og det største af det hele!
den kommende storesøster har fået besked! og hun blev SÅ glad! hun er SÅ stolt og det er så dejligt så dejligt!
Måske det er lidt tidligt... men det føltes forkert at trække den længere...
og hun er jo også så stor og forstår en masse...hvis det skulle være! -men det skulle det jo ikke!!!

Og så er der i øvrigt kommet en magisk dato på.... også kaldet terminen...
så ved i det, hvis i skulle få trang til at svinge strikkepindende ;o)

den 2.maj :o)
iflg. maigaard kl 16.00 :oD

5 comments:

Spirren said...

Et majbarn, den bedste måned at have fødselsdag i. Måske bliver det på min.
Hvor dejligt at storesøsteren blev så glad for nyheden....

Frøkenhat said...

Kan lige se den stolte storesøster for mig...

Anonymous said...

Ihhh, jeg vil nu se det billede!

Amor said...

jammen jeg ka kajo ik´find u af det!

aaaargh eller jov... jeg får manden til at hjælpe!
okay så!

Anonymous said...

Tillykke igen igen! Det er bare dejligt :-)