Friday, September 7, 2007

6+0 hmmm ja...!?

Nåmen så kom jeg så langt!
halvvejs mod den berømte milepæl... men i virkeligheden kun 1/4.... for længere tid har vi jo ikke vidst noget!
Nåmen... jeg har KVALME!!! uha da! og min næse er stoppet ad h... til!
Men jeg smiler! altsammen er jo bare et lille bevis på noget godt! -og det gør mig rolig og forhåbningsfuld!...
På mandag skulle jeg gerne få det sidste HcG-tal... det må blive den første milepæl!

Og hvad er uge ellrs gået med?
Hunden er blevet kastreret - det lille pus. Kraven gør ham deprimeret så nu hvor den er taget af (under opsyn) er han meget gladere... præcis som han skal være!
Anne har fået en stafylokokinfektion IGEN!!! -for anden gang inden for en måned!!! suk!
så hende går jeg hjemme med... for staklen er på pencillin igen jo!

Men ellers alt vel!
God weekend!

2 comments:

Frøkenhat said...

Hvor er det bare dejligt. Tænk at du er gravid. Hvornår skal Anne orienteres?

Unknown said...

hej søde

ja alle de milepæle man sætter sig, og før man får set sig om så er man ved at være ved termin.
God bedring til Anne-pigen, glæder mig til at høre om hendes glædes udbrud når hun for nyheden at hun skal være storesøster.

KnuZZer Henriette