Tuesday, May 27, 2008

Høre mere






-flere billeder

-værsegod!


Tænk, nu er min lille dreng allerede 6 uger (det er han i hvertfald på torsdag)

Det er overvældende så meget jeg elsker den lille fyr! -inden jeg fik ham havde jeg den der tanke som mange der skal ha´endnu t barn...

hvordan kan jeg elske dem begge nok... ?

selvfølelig kan man det! -det er bare ikke helt som jeg troede! -for der er simpelten kommet en portion kærlighed mere at give af..

så jeg ELSKER Anne og jeg ELSKER Mads... og så elsker jeg Anne OG Mads (og selvfølgelig manden osse, ikk)


det er skønt!

den lille fyr vokser og vokser tilsyneladende. Sundhedsplejersken strejker stadig, så vægten aner jeg ikke ret meget om (har dog fået ham vejet et par gange v. lægen)

amningen kører stadig super!

dejligt nemt og ligetil... (men det er nu ikke fordi jeg synes at det er en BEDRE måde at fodre si barn på, sådan rent kontaktmæssigt osv. -det er bare nemmere rent praktisk.)


I øvrigt er den store pige blevet sjaskhamrende forelsket.... det må I høre om i morgen

5 comments:

Anonymous said...

Hvor er han bare lækker :-)

Dejligt, at det går godt hos jer.

Knus!

Frøkenhat said...

Mums et par lækre børn, du har dig...

Snowie said...

Jeg forstår godt, at du elsker dem :-)

God weekend!

Kram

Vibstjert said...

Hvor er de søde-og hvor er det bare dejligt det hele køre-Ja det er vildt med den kærlighed, og også når ens børn kaster deres kærlighed på andre..

Signe og Jan said...

Åh hvor er han nuser, ligesom sin søster