Monday, November 19, 2007

intet nyt

er godt nyt...
det siger man jo!
og alt er vel her, så der er nok noget om snakken!
Startede i mandags i praktik, og det er super fedt, sådan at komme ud i det virkelige liv og se de der rigtige mennesker ;o)
I dag er jeg desværre hjemme med en led hovedpine! ØV! -har egentlig haft hovedpine længe, men idag er den ekstra slem, måske fordi jeg ikke rigtig har sovet særlig godt i nat...?
Jeg har fundet d af at jeg har ret lavt blodtryk, så det er nok derfor jeg har så meget svimmelhed og hovedpine.... det er jo træls, men heldigvis slet ikke farligt, så vidt jeg har forstået...


Det er snart jul!!! Er I godt klar over det!? jeg glæder mig vildt.... men igen i år må jeg nok skuffe mig selv! -tror ikke jeg får købt de dersens gaver og alt inden decemberstart.... hvorfor prøver jeg at bilde mig selv ind at jeg kan det, hert eneste eneste år?!

No comments: