Saturday, July 28, 2007

De der, 8

Må hellere få det ordnet inden vi flytter!
Imorgen! (jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!)

1. Jeg er løvinde! -stjernetegnet! og en MEGET typisk en af slagsen!

2. Jeg bliver yderst sjældent stresset!
-faktisk kan jeg i hektiske perioder være så irreterende rolig at det stresser mine omgivelser yderligere....

3. Jeg Bliver meget sjældent sur! -sådan rigtig sur!
-Men..... når det så sker! uuuhj! -heldigvis går det også meget hurtigt over!

4. Jeg kan li´stort set al slags mad! -Antikræsen! -Kan allerbedst lide mad som andre laver :o)

5. Jeg bryder mig ikke om at danse!
-men hvis jeg fik det lært er jeg sikker på at jeg ville elske det.

6. Jeg hader at konkurrere... Ikke fordi jeg er en dårlig taber... bare fordi!
-hvis det endelig skal være, så skal det være på paratviden og sådan...

7.Jeg har klæbehjerne men er også vanvittigt glemsom....!?
-forstået på den måde at jeg hvis jeg gransker i min hjerne kan huske rigtig meget! -selv de særeste ting...
Men ellers glemmer jeg mange ting sådan rundt om ørene (mest fordi jeg har en irreterende tendens til at udskyde!!!)

8. Jeg har en´gang spist en bussemand!
Kun en lille tør en! og KUN fordi mine store fætre sagde at jeg skulle!!!

4 comments:

Anonymous said...

Du er jo langt i gange med din IVF uden at jeg har opdaget det. For filan, det er jo lige om lidt du skal scannes. Hvor har jeg været henne???? Krydsede fingre herfra. Og så lide den med 8'eren. Det har jeg vist osse gjort engang - men herregud, er det ikke noget med at de grønlandske kvinder snyder deres babyers næser med at suge snottet ud (med munden, altså). Det dør man vel ikke af ;-)

Signe og Jan said...

Hvordan går det Gitte, er du blevet skannet....

Vibstjert said...

Er også helt nysgerrig efter at have været væk fra blogland et stykke tid, hvordan går det og med det nye hus, arter det hele sig?

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your densmilerjo.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com